תיקון וחידוש מוצרי עור

משחר ימי העולם היה העור חלק בלתי נפרד משימוש האדם. עד היום משמשים אותנו נאמנה בגדי עור, תיקים וארנקים מעור ועוד שלל מוצרים נלווים כמו ספות, אהילים ועוד.

מיסטר קוויק ייחדה בחנות מחלקה מיוחדת שמטפלת רק במוצרי עור. מתיקון רוכסן לתיק או בגד עור, דרך תיקון תיקים ועד תפירת מכפלת והצרות למוצרי עור. במחלקה תוכלו גם לשפץ את תיק העור האהוב עליכם. להוסיף לו גוון, להחליף לו צבע או ידית, לתפור אותו ולתת לו רענון שטוב תמיד בכל מצב.

במחלקה מטפלים גם בבעיות כמו החלפה והוספה של ידית לתיק או מזוודה, תיקונים ותפרים למוצר, הוספת צבע וניקוי כללי. המומחים שלנו מחכים לך וגם לתיק שלך או המכנסיים, החגורה, הג'קט או מה שיעלה על דעתך.

מוצרי העור שבאים במגע רציף, מטבע הדברים הם דוהים ומתבלים. צריך מומחיות מיוחדת לחדש מוצרי עור בצורה מיטבית שתחזיק מעמד לאורך זמן. במיסטר קוויק פיתחנו שיטה מיוחדת לשיפוץ מוצרי עור כך שהעור חוזר לחיים, חוזר לנשום מחדש, וכך הוא נשמר במלוא יופיו עוד תקופה ארוכה.

באמת שחבל על מוצרי העור שכל כך אהבת, לפעמים מדובר במזכרת מטיול רחוק, מאיזו אהבת נעורים או מתנה מרגשת משפחתית. כנסו לחנות להחזיר למוצר את נעוריו, להוריד לו את קמטיו ולצאת עם תיק חש מריח עור אמיתי שרק אתמול ניצוד. בואו לחדש ולשפץ. תתחדשו!